Toverland presenteert begin 2018 een nieuwe website

0
110

Attractiepark Toverland gaat haar magie verder verspreiden. Dit keer op digitaal gebied, met een nieuwe website om bezoekers nog beter van dienst te kunnen zijn. Het Limburgse attractiepark gaat hiervoor de samenwerking aan met het Eindhovense bureau Partout digital native agency. De nieuwe website gaat begin 2018 online.

Toverland presenteert begin volgend jaar een gloednieuwe website. Het Limburgse attractiepark gaat hiervoor samenwerken met Partout. De samenwerking tussen Toverland en Partout moet de website van het attractiepark naar een hoger level brengen. Ook het online bestellen van tickets krijgt de nodige aandacht, om de kaartverkoop nog verder te stimuleren.

We willen dat een bezoek aan onze website een gelukservaring op zich is. De website dient aantrekkelijk te zijn, gebruik te maken van de nieuwste technieken en een optimale usability te hebben. Partout heeft ons door haar persoonlijke aanpak, brede kennis van online marketing en digitale vaardigheden overtuigd dat zij hierin de juiste partner is”, zegt Joep van der Sterren, online marketeer bij Attractiepark Toverland. “We hebben er alle vertrouwen in dat Partout begin 2018 een website gaat opleveren die aan al deze wensen voldoet.

De huidige website van Toverland werd eind 2016 vernieuwd. Het Limburgse attractiepark werkte hiervoor samen met DevelopMen, een digital agency gelegen in Eindhoven. 

Volgend jaar investeert Toverland niet alleen in online beleving. Het attractiepark opent een wing coaster en een nieuw entreegebied

LAAT EEN REACTIE ACHTER

Please enter your comment!
Please enter your name here